خرید عمده دستمال کاغذی درجه یک ارزان قیمت

دستمال کاغذی عمده ارزان قیمت دستمال کاغذی یک بافت نرم و جذب کننده رطوبت است این دستمال ها یک بار مصرف و جایگزین مناسبی برای دستمال های پارچه ای هستند. در سال های ابتدایی تولید این‌محصول به علت قیمت بالا و غیر اقتصادی بودن مورد استقبال واقع نشد . اما با گذر زمان تولید کننده دستمال کاغذی عمده ارزان قیمت را در اختیار مصرف کنندگان گداشتند.

خرید عمده دستمال کاغذی درجه یک ارزان قیمت

بررسی میزان خرید دستمال کاغذی در چندسال گذشته

بررسی میزان خرید دستمال کاغذی در چندسال گذشته یکی از محصولاتی که طی سال های اخیر بیشترین مصرف در خانواده ها را به خود اختصاص داده و روز به روز در حال افزایش است دستمال کاغذی میباشد.دستمال کاغذی یک‌بافت کاغذی و جاذب است که به صورت جعبه ای و فله ای با کیفیت های متفاوت به فروش میرسد . تاریخچه استفاده از دستمال کاغذی به قرن ها قبل در ژاپن برمیگردد

.در اوایل سال ۱۸۹۴ میلادی یک‌کارخانه کاغذ سازی کاغذ بسیار نازکی که به گلیسیرین آغشته بود را به اسم دستمال کاغذی به ثبت رسانید اما به دلیل اینکه مردم آن کشور به اقتصادی بودن مشهور بودند ،دستمال کاغذی به علت یک بار مصرف بودن غیر اقتصادی تلقی گردید مورد استقبال مردم قرار نگرفت .

سال ها بعد اولین دستمال کاغذی که از جنس سلوز پنبه ای بود در امریکا تولید شد . و روند تولید متفاوتی با استفاده از مواد اولیه متفاوت (نشاسته ذرت ،الیاف سلولز ،خمیر بامبو ،خمیر کاغذی بازیافت شده و….)را طی سال های متوالی طی کرد تا به صورت کنونی تولید وبا قیمت مناسب در دسترس عموم قرار گرفت .

امروزه این کالا دارای بازار مصرف بسیار وسیعی است و شاید بتوان‌گفت بدون استفاده از این محصول سلولزی زندگی سخت میشود .

به همین دلیل جهت افزایش رفاه تولید کننده دستمال کاغذی عمده ارزان قیمت را در اختیار مصرف کننده ها قرار داده اند .

دستمال کاغذی انواع مختلفی دارد که از جمله آن میتوان به دستمال توالت ، دستمال جعبه ای و دستمال جیبی اشاره کرد که هر کدام‌داری نمونه های مختلفی میباشد .

با طی گذشت سال ها و زمان زیاد،با رشد و پیشرفت بهداشت و بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی مصرف کننده ها متوجه مزیت مصرف دستمال کاغذی یک بار مصرف به جای دستمال های پارچه ای گردید و مصرف کننده از مصرف این کالا استقبال کرد به طوری که امروزه سرانه مصرف دستمال کاغذی و مواد سلولزی ۲ کیلوگرم در هرسال برای هر نفر است .

افزایش تقاضا برای دستمال کاغذی باعث شد که تولید کنندگان جهت به دست اوردن بازار رقابتی و جذب مصرف کننده تنوع محصولات خود را افزایش دهند که از انواع آن میتوان

 

دستمال کاغذی 200 برگ گلدار و ساده

دستمال کاغذی طرحدار مخصوص استفاده کودکان

دستمال کاغذی معطر

دستمال کاغذی دو لایه ونتی

دستمال کاغذی 300 برگ ویژه طرح طلایی

دستمال کاغذی مخصوص استفاده در ماشین


دستمال جیبی ،دستمال توالت و دستمال رولی اشپزخانه و …..را نام برد

 

راهنمای خرید یک دستمال کاغذی مناسب و با کیفیت

راهنمای خرید یک دستمال کاغذی مناسب و با کیفیت اگر چه که دستمال کاغذی یک بار مصرف است اما به علت اینکه در بیشتر مواقع تماس با مخاط حساس بدن را دارد در هنگام خرید باید دقت شود که ویژگی های زیر را داشته باشد

بهداشتی باشد .

اقتصادی و با صرفه باشد

کیفیت و مرغوبیت داشته باشد .

هر یک از موارد را به اختصار توضیح میدهیم

الف .کیفیت و مرغوبیت دستمال کاغذی را میتوان با موارد زیر بررسی کرد .

تعداد لایه های آن :هرچا تعداد لایه ها بیشتر باشد استحکام و دوام دستمال کاغذی بیشتر میشود.معمولا دستمال های تک‌لایه پایین ترین کیفیت و چهار لایه بالاترین کیفیت را دارا میباشند .

نرمی :یکی از عوامل مهم و کلیدی تاثیر گذار در کیفیت دستمال کاغذی نرمی آن میباشد .

استحکام : استحکام یکی از عواملی است که در هنگام بررسی کیفیت دستمال کاغذی نمیتوان از ان چشم پوشی کرد.دستمال های محکم ضخامت و استحکام بیشتری دارند و جذب بیشتر را فراهم‌میکنند و بعد از خیس شدن ریز ریز و پودر نمیشود .و پس از مدت کوتاهی خشک شده و به حالت اولیه برمیگردند .

همچنین میتوان گفت دستمال کاغذی که بوی نا مطبوع دارد از کیفیت خوبی برخوردار نیست .اما باید در استفاده از دستمال های معطر نیز دقت نموند که عطر ان ها از مواد طبیعی باشد و حساسیت زا نباشند .

ب:بهداشتی و استاندار : یک دستمال کاغذی استاندارد دارای ویژگی های زیر است

فاقد الیاف خرد شده ،سوراخ و اجسام خارجی میباشد باید پراکندگی الیاف به طور یکنواخت دیده شود و رنگ‌به کار رفته در تولید آن باید از رنگ‌های مجاز باشد و همچنین به صورت تک تک و پشت سر هم از جعبه خارج شود .

نام کارخانه تولید کننده و آدرس ،تاریخ تولید و انقضا ،شماره سری ساخت و پروانه ساخت ،تعداد برگ ها و ویژگی کلی محصول روی جعبه نوشته شده باشد ‌و مهمترین عامل علامت استاندارد روی جعبه حک شده باشد .

ج:قیمت (اقتصادی بودن )

یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب دستمال کاغذی جنبه اقتصادی بودن آن است .به طور کلی مصرف کننده در تلاش است که به گونه ای انتخاب کند که بیشترین کیفیت را به همراه پایین ترین قیمت به دست اورد.

دستمال کاغذی اقتصادی دیپ کلین یکب از انواع دستمال های اقتصادی میباشد.

تضمین کیفیت دستمال کاغذی در بهترین مراکز خرید

تضمین کیفیت دستمال کاغذی در بهترین مراکز خرید تولید کننده با استفاده از مدیریت جامع به بهبود کیفیت کالا ها و خدمات زیر مجموعه خود می پردازد .

آن ها با جمع آوری نظرات مصرف کنندگان و بالا بردن سطح کیفی سعی در افزایش کیفیت و تضمین کالای خود دارند .

دستمال کاغذی یکی از کالا هایی هست که تولید کننده به راحتی میتواند کیفیت محصول خود را تضمین کند و مصرف کننده با خاطر آسوده آن را از مراکز خرید معتبر تهیه کند .

به طور کلی چنانچه مرکز خرید به عنوان واسطه میان تولید کننده و مصرف کننده معتبر باشد تلاش میکند کالای خود را از تولید کنندگان‌معتبر و داری ضمانت بگیرد و آن کالا ها را برای مصرف کننده تضمین کیفی کند‌.

بازار خرید دستمال کاغذی 200 برگ گلدار در زنجان

بازار خرید دستمال کاغذی 200 برگ گلدار در زنجان تولید دستمال کاغذی گلدار به قدری رواج‌پیدا کرده است که کارخانه های تولید کننده دستمال کاغذی برای آنکه از رقبا عقب نمانند همه تلاش خود را برای تولید دستمال کاغذی با طرحهای جذاب به کار میبرند و با گذشت زمان تولید کنندگان به اهمیت تولید محصولات جدید تر مانند دستمال کاغذی گلدار و طرح دار بیشتر پی میبرند .

هرتولید کننده قبل از تولید محصول جدید با استفاده از جمع اوری نظرات مصرف کنندگان و تخمین و بررسی اطلاعات بدست امده بازار هدف مصرف کالای خود را شناسایی میکند و در نهایت اقدام به تولید میکند .

در زنجان هم مانند همه شهرهای ایران بازارهای داخلی و خارجی زیادی برای فروش کالا و خدمات وجود دارد مانند فروشگاهای زنجیره ای ،هایپرمارکت ها ،عمده فروشی و بازار خارجی به علت نزدیک‌بودن به مرز تجاری را دارا میباشد.

شما هنوز هم می توانید دستمال کاغذی ارزان قیمت تهیه کنید، حتی اگر در فروش نباشند.

خرید به صورت عمده

خرید عمده یکی از بهترین راه ها برای صرفه جویی در پول در قبض مواد غذایی است و همچنین راه خوبی برای صرفه جویی در هزینه دستمال کاغذی است. اگر افراد زیادی در خانواده خود دارید که به طور مرتب از دستمال کاغذی استفاده می کنند یا اگر در جمع های خانوادگی بزرگی دارید که افراد زیادی از آن استفاده می کنند (و نه فقط برای تمیز کردن)، خرید یک بسته بزرگ به مرور زمان باعث صرفه جویی در پول شما می شود.

هنگام خرید از فروشگاه‌هایی که قیمت‌های پایینی را برای اقلام عمده مانند این ارائه می‌دهند، به دنبال فروش و کوپن باشید، زیرا این فروشگاه‌ها اغلب تخفیف‌های اضافی و همچنین کوپن‌هایی ارائه می‌دهند که می‌تواند به کاهش هزینه‌ها حتی بیشتر از حد معمول در هنگام خرید این محصولات از آنها کمک کند. به‌جای خرده‌فروشی دیگری با ساختارهای قیمت‌گذاری مشابه، اما تاکتیک‌های فروش متفاوت مانند عضویت‌های آمازون پرایم که به مشتریان امکان دسترسی به معاملات انحصاری در هر ماه را بدون داشتن هیچ گونه هزینه اولیه مرتبط با پیوستن می‌دهد – آنها به سادگی حق عضویت ماهانه را بر اساس تعداد کالاهای سفارش داده شده در هر ماه پرداخت می‌کنند. دوره تا زمانی که با درخواست مشتری لغو شود که معمولاً پس از شش ماه اتفاق می افتد مگر اینکه زودتر از تاریخ انقضای ذکر شده تمدید شود تا زمانی که هیچ هزینه معوقه ای وجود نداشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما