فروش دستمال توالت ارزان + قیمت صادراتی

فروش دستمال توالت با قیمت صادراتی می تواند بهترین انتخاب در مجموعه شیکاراد باشد، حتما به سراغ محصولات شیکاراد سلولز بروید. از آنجایی که این محصولات در طول شبانه روز همراه شما هستند، خرید جنس نامرغوب می تواند موجب اتفاقات ناگواری شود. هنگام خرید دستمال توالت به برند و نوع کیفیت دقت کنید تا محصول خوب و با کیفیتی را برای صادرات انتخاب کنید.

از خرید این محصولات از مجموعه شیکاراد اطمینان داشته باشید چراکه دارای مجوز سازمان غذا و دارو هستند و از مواد اولیه بی کیفیت در تولید آن استفاده نشده است.

فروش دستمال توالت ارزان + قیمت صادراتی

قیمت دستمال توالت ارزان + خرید و فروش

قیمت دستمال کاغذی توالت ارزان به نسبت تعداد درون آن و سایز محصولات، متفاوت است و معمولا دستمال هایی که تعداد بالایی دارند برای خرید مناسب ترند.

قیمت این محصول با توجه به نوع برند خریداری شده و تعداد حجم خریداری شده و نوع کیفیت متفاوت می باشد و متغیر است.

امروزه با توجه به دگرگونی فرهنگ ها از دستمال کاغذی به عنوان یک نیاز بهداشتی در خانه و محل کار استفاده می شود به همین سبب خرید و فروش این محصولات افزایش محسوسی یافته است.

مجموعه ما عرضه کننده معتبری در حوزه محصولات بهداشتی به شمار می آید و این محصولات را با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رساند.

اگر خواهان این محصول هستید کافیست با ما تماس بگیرید و آن را در تعداد مدنظر در اسرع وقت دریافت کنید.

صادرات دستمال توالت به قیمت عمده

تولید دستمال توالت

سفید کردن شامل شکستن الیاف سلولز در چوب به مولکول های جداگانه است که راحت تر با آب شسته می شوند. این همچنین تنوع رنگ بین دسته های مختلف کاغذ ساخته شده از انواع مختلف درختان یا گیاهان (مانند چوب پنبه در مقابل صنوبر) را کاهش می دهد. ترکیبات کلر مورد استفاده برای این منظور عبارتند از هیپوکلریت سدیم (NaClO) یا هیپوکلریت کلسیم (Ca(ClO)). اینها پس از اتمام کار خود از پالپ خارج می شوند.

از آنجایی که آنها با مواد آلی مانند لجن باقی مانده از شستن ذرات کثیفی در لوله های زهکشی شما پس از تمیز کردن دستی آنها را با استفاده از آب گرم مخلوط با صابون ظرفشویی برای از بین بردن رسوبات سخت قبل از شستشوی کامل با آب داغ، بسیار واکنش نشان می دهند. کمک می‌کند تا هرگونه تجمع باقی‌مانده را از بین ببرند تا بتوانند به راحتی بدون ایجاد انسداد در بالادست به دلیل باقی‌مانده زباله‌هایی که هنوز به دیوارها چسبیده‌اند، عبور کنند و از عبور بدون ایجاد آسیب جلوگیری کنند.

فروش دستمال توالت ارزان + قیمت صادراتی

ساخت دستمال توالت

خمیر سفید شده با دوغاب خاک رس مخلوط می شود تا جذب آن بیشتر شود. خاک رس یک ماده طبیعی است که در حیاط خانه شما یافت می شود. این به خمیر اضافه می شود زیرا مایع را جذب می کند و کاغذ را بادوام تر می کند و به کاغذ توالت با کیفیت بالاتر اجازه می دهد.

تعداد ورق های دستمال توالت

فایبرگلاس یک ماده پرکننده است که به نرم نگه داشتن دستمال توالت کمک می کند. از الیاف شیشه ساخته شده است و قبل از فشرده شدن به صورت رول به مخلوط خمیر چوب اضافه می شود. فایبرگلاس با نگه داشتن الیاف در جای خود از جمع شدن آنها جلوگیری می کند و باعث می شود در هنگام استفاده از آن ها کمتر به هم بچسبند. این باعث می‌شود زمانی که باید بعد از استفاده از دستشویی خود را پاک کنید، راحت‌تر باشید.

قیمت دستمال حوله ای برای صادرات

این مخلوط به شکل ورقه هایی چرخانده می شود که خشک شده، بریده شده و به شکل رول بسته بندی می شوند. پس از خشک شدن ورق ها، آنها را به صورت مربع های جداگانه کاغذ توالت برش می دهند. هر رول حاوی 500 تا 600 ورق کاغذ توالت است که استفاده از آن را آسان تر از پاره کردن هر تکه می کند!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما