فروش عمده دستمال کاغذی اقتصادی درب کارخانه

فروش عمده دستمال کاغذی برای شهر های مختلف ایران با قیمت های بسیار مناسب و اقتصادی از درب کارخانه صورت میگیرد. این دستمال ها در وزن های 1000 گرم، 800 گرم و 650 گرم تولید شده و برای پخش های مختلف جذاب تر است.

دستمال کاغذی بیتا

یکی از جمله محصولات بهداشتی برتر و پر مصرف در بازار دستمال کاغذی می باشد که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استاندارد تولید گردیده است.

ساخت و تولید این محصول از کیفیت درجه یک و کاملا بهداشتی برخوردار است که توانسته است نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده و در لیست پرفروش ترین محصولات آرایشی و بهداشتی قرار بگیرد.

پایگاه اینترنتی حاضر به نمایندگی کارخانه تولید دستمال کاغذی اقتصادی به فروش عمده دستمال کاغذی پرداخته است که اگر مایل به خرید عمده و مقرون به صرفه این محصول هستید تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید تا با روش آسان و خرید این محصول به صورت اینترنتی آشنا گردید.

دستمال کاغذی مرغوب و اقتصادی

از آنجایی که بهداشت یکی از ارکان مهم در زندگی شخصی هر فرد بشمار می رود رعایت آن یک وظیفه همگانی است که هر فردی باید در طول زندگی روزمره خود آن را به بهترین شکل ممکن رعایت کند.
همین امر سبب فروش عمده دستمال کاغذی و تولید انواع مختلفی از محصولات بهداشتی با کاربرد های متنوع گردیده است که برای رعایت برخی اصول بهداشتی در اختیار مشتریان قرار گرفته است، محصولات بهداشتی و آرایشی هر یک با توجه به نوع خود از قابلیت و کاربرد های ویژه ای برخوردار است که دستمال کاغذی به عنوان یکی از رایج ترین محصولات بهداشتی توانسته است جایگاه ویژه ای در حوزه تولید و عرضه عمده به خود اختصاص دهد.

دستمال کاغذی بیتا

دستمال کاغذی یک محصول تولیدی توسط کارخانه ها و شرکت های صنعتی می باشد که در کیفیت و برند های مختلفی روانه بازار می شود، کیفیت و قابلیت دستمال کاغذی به مواد اولیه بکار برده شده در مرحله تولید بستگی دارد که سبب متمایز شدن آن با دیگر دستمال کاغذی های تولید شده می گردد.
دستمال کاغذی اقتصادی یکی از جمله برند های معتبر و به صرفه در سطح بازار می باشد که با چند سال سابقه درخشان تولید و فروش عمده توانسته است نظر کاربران و مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب نماید، از آنجایی که دستمال کاغذی رابطه مستقیمی با پوست بدن و صورت دارد نحوه تولید و تهیه آن باید به گونه ای باشد که به پوست آسیب وارد ننماید.

لازم به ذکر است که دستمال کاغذی غیر بهداشتی می تواند سبب بروز مشکلات و اختلالاتی همچون حساسیت های پوستی، آلرژی و… شود که همین عامل سبب شده است تا کاربران در خرید و انتخاب نوع دستمال کاغذی دقت بیشتری خرج دهند.


فروش عمده دستمال کاغذی توسط این پایگاه طبق نظارت شبکه بهداشت و درمان انجام می گیرد به صورتی که مشتریان می توانند با اطمینان کامل این محصول را خریداری و مصرف نمایند، کاربران جهت آشنایی بیشتر با ویژگی های کیفیتی این محصول می توانند از مطالب درج شده در قسمت زیر استفاده کنند.

دستمال کاغذی اقتصادی

فروش عمده دستمال کاغذی

آشنایی با ویژگی های فروش عمده دستمال کاغذی اقتصادی:
نرم و لطیف بودن یکی از جمله ویژگی های کیفیتی دستمال کاغذی اقتصادی است که هیچ گونه صدمه ای به پوست وارد نکرده و سبب زخمی شدن پوست صورت نمی گردد.

این دستمال کاغذی از دو لایه نازک و مرغوب تشکیل شده است که بر روی هم قرار گرفته و بسته بندی می شود. از دیگر مشخصات بارز این نمونه دستمال کاغذی رنگ سفید آن است که از شفافیتی فوق العاده برخوردار است.

بسته بندی دستمال کاغذی اقتصادی کاملا بهداشتی و استاندارد در طرح هایی همچون پلاستیکی و کارتونی انجام می گیرد که به صورت کارخانه پلمپ شده و تا زمان باز کردن امکان ورود و خروج هوا وجود ندارد. فروش عمده دستمال کاغذی به این شکل به نسبت فله ای بهداشتی تر است.

دستمال کاغذی مرحبا تهران

دیگر مشخصه این دستمال کاغذی درج تمامی استاندارد های بهداشتی و آرایشی است که به مشتریان و مصرف کنندگان اطمینان خاطر از خرید تضمینی و با کیفیت را می دهد. بسته بندی این محصول به گونه است که مواد اولیه بکار برده شده، تاریخ تولید و تاریخ انقضا برای اطمینان خاطر مشتریان درج گردیده است. قدرت جذب و رطوبت از دیگر ویژگی های این محصول است که دلیل بر تضمین کیفیت و جنس آن دارد.

همانطور که در قسمت قبل ذکر شد بسته بندی دستمال کاغذی در انواع مختلفی صورت می گیرد که عبارت است از:
دستمال کاغذی پلاستیکی: یکی از جمله پرفروش ترین نمونه های بسته بندی دستمال کاغذی است که در ساختار آن از مواد پلاستیکی همچون پلی اتیلن درجه یک و مرغوب استفاده شده است، این نحوه بسته بندی کاملا بهداشتی و استاندارد است که با جنس مستحکم خود می تواند از دستمال کاغذی های جای داده شده درون بسته در برابر شرایط فیزیکی و عوامل بیرونی محافظت نماید.

دستمال کاغذی فله ای تنو

بسته بندی جعبه ای: می توان گفت یکی از رایج ترین انواع بسته بندی دستمال کاغذی است که برای مصارف مختلفی همچون خانگی، بسته بندی های جعبه ای شکل مخصوص ماشین و… استفاده فراوان دارد.

این نوع بسته بندی از ظاهری شیک و جذاب برخوردار است که در نگاه اول می تواند نظر هر مخاطبی را به خود جلب نماید.

دستمال کاغذی های جیبی: فروش عمده دستمال کاغذی جیبی به دلیل ابعاد و اندازه کوچک آن متناسب برای جیب بسیار زیاد است که این امر سبب قابلیت حمل و نقل آسان و راحت آن گردیده است، جنس این نوع بسته بندی اغلب پلاستیکی است که بر اساس اصول بهداشتی تولید گردیده است.

دستمال کاغذی اقتصادی

یکی از جمله مزیت های این محصول قابلیت استفاده آن برای تمامی سنین و خانوارها می باشد. اگر کاربران و مشتریان عزیز همواره به دنبال خرید این محصول با قیمتی مقرون به صرفه و ارزان هستند انتخاب و خرید دستمال کاغذی اقتصادی می تواند گزینه ای مطلوب و به صرفه بشمار رود زیرا علاوه بر اینکه از قیمتی ارزان برخوردار است دارای کیفیتی تضمینی و کاملا بهداشتی می باشد.

این محصول بر خلاف برخی از دستمال کاغذی ها در زمان خیس شدن ریز ریز و پودر نمی شود که این عامل دلیل بر کیفیت بالا و فوق العاده دستمال کاغذی اقتصادی دارد.

این مزیت برای کسانی که با آبریزش بینی و سرماخوردگی مبتلا هستند بسیار مناسب و مفید است زیرا در صورت خیس شدن حالت خود را از دست نداده و ریز ریز نمی شوند. ساختار تولید این دستمال به گونه ای است که الیاف آن به مجاری تنفسی آسیب وارد نکرده و سبب بروز مشکلات تنفسی نظیر آسم، تنگی نفس و… نمی شود. این نمونه دستمال کاغذی فاقد هرگونه پرز در سطح و بافت می باشد.

قیمت دستمال کاغذی فانوس

دستمال کاغذی به عنوان یکی از اکسسوری های مهم و کاربردی در زمینه بهداشت فردی و اجتماعی نقش بسزایی دارد که سبب فروش عمده دستمال کاغذی در انواع مختلف گردیده است، پایگاه اینترنتی حاضر با کوتاه کردن دست واسطه ها توانسته است سالانه تعداد انبوهی از این محصول بهداشتی را با قیمتی مقرون به صرفه به مشتریان عرضه کند که با کیفیت عالی محصولات خود توانسته است موفقیت های شایانی در زمینه تولید و صادرات کسب نماید.

 

1

  1. سلام و خسته نباشید

    این سایت خوبه ولی بعضی ازاین دستمل کاغذیایی ک میخریم بسیار نازک و سریع از بین میرود و دام کمی دارد و اصلا براای استفاده خوب بنظر نمیایند و ممنون میشم کالای با کیفیت تر قراردهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما