قیمت دستمال کاغذی ارزان با بهترین کیفیت در بازار

نظافت، یکی از مقوله هایی است که از دیرباز برای انسانها مسئله ای مهم بوده است. انسانهای اولیه در رودها استحمام می کردند و به شیوه بدوی زندگی می کردند و پوشاک و صنعت نساجی برای انسانهای اولیه ناشناخته بود ولی به مرور زمان و با احساس نیاز انسان به صنعت نساجی برای بهداشت بیشتر انواع محصولات وارد زندگی انسان شدند. دستمال کاغذی و نوار بهداشتی برای بانوان از جمله این موارد است. قیمت دستمال کاغذی ارزان وابسته به موارد متعددی است که در ادامه به آن می پردازیم.

قیمت دستمال کاغذی ارزان با بهترین کیفیت در بازار

صفر تا صد فرایند تولید دستمال کاغذی طرح دار

صفر تا صد فرایند تولید دستمال کاغذی طرح دار دستمال کاغذی امروزه، کاربردهای متنوعی دارد. از جمله آنها می توان به دستمال سرویس بهداشتی که بهتر است رنگی و طرحدار نباشد، اشاره کرد. دستمال کاغذی طرحدار و رنگی که معمولاً برای تزئینات بر روی میز، در خانه و تالارها و رستوران ها و مکانهای دیگر استفاده می شود و دستمال کاغذی برای مصارف روزانه که ساده یا طرحدار و رنگی می باشند.
اگر به تاریخچه پیدایش و تولید دستمال کاغذی دقت کنیم، اولین بار یک کارخانه آلمانی که کاغذ تولید می کرد، برای به دست آوردن یک لایه نازک نرم و لطیف، کاغذ نازکی را به گلیسیرین آغشته کرد. امروزه، دستمال کاغذی از سلولوز پنبه تهیه می شود و یک کارخانه آمریکایی آن را تحت عنوان دستمال کاغذی کلینکس به بازار عرضه کرد که باعثشد نام این محصول به دلیل بالا معرف برندی بسیار خوشنام باشد.

مراحل تهیه دستمال کاغذی به صورت زیر است:
ابتدا پوست درخت، به لایه های نازک چیپس مانند تبدیل می شود. دوم حجم بالایی از خرده های چوب با حجم دیگری از مواد شیمیایی پخت و ترکیب می شوند و عملیات فشرده سازی انجام می شود.

چوب دارای رطوبت است و لازم است در حین فرایند رطوبت تبخیر شود، بدین ترتیب وزن دستمال نیز کاهش می یابد. چون ماده اولیه دستمال کاغذی منشا گیاهی دارد، می تواند شامل فیبر و سلولوز است.در مرحله بعد خمیری که به دست می آید، باید با شوینده ها در چند مرحله شسته شود. در این مرحله مواد لیگنین و مواد شیمیایی از هم جدا می شوند. ماده ای در این مرحله در خمیر وجود دارد که روغن سیاه نام دارد. این ماده باید از خمیر جدا شود. رنگهای ایجاد شده ناشی از فیبر در مرحله بعدی توسط موادی موسوم به سفید کننده از بین می رود. در نهایت خمیر مجددا آب دهی می شود و تنها نیم درصد دستمال فیبر و بقیه آب است. کاغذهای به دست امده به درون صفحات مشبک منتقل می شوند و پس از عملیات مجددی به صورت پرچینی خارج می شوند.

مواد به دست آمده به ماشین های مبدل ارسال می شوند و به دور لوله های مقوایی رول می شوند. در این مرحله دستمال به بخش برش و بسته بندی ارسال می شود تا به محصول نهایی تبدیل شود. دستمالهای طرحدار مراحل چاپ طرح را نیز علاوه بر روند معمول دارند تا به محصولی رنگی و طرحدار تبدیل شوند.

بازار پخش دستمال کاغذی ارزان در ایران

بازار پخش دستمال کاغذی ارزان در ایران دستمال کاغذی 150 برگ تنو، یکی از برندهای دستمال کاغذی با بسته بندی های زیبا و متفاوت است که در بازار موجود است این محصول، از نظر اقتصادی نیز قیمتی مقرون به صرفه دارد. در این بین، برای کاهش هر چه بیشتر هزینه های خرید برای مشتریان و به وجود آوردن جریان درآمدی مناسب برای تولید کننده و در نهایت سوددهی قابل توجه برای آنها، این محصول به روشهای مختلفی برای عرضه به مشتریان به بازا مصرف ارائه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما