قیمت دستمال کاغذی برای خرید عمده

قیمت دستمال کاغذی بسته به برند، اندازه و مقداری که می‌خرید می‌تواند بسیار متفاوت باشد. هزینه نیز به خرده‌فروشی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. ممکن است متوجه شوید که برخی از فروشگاه ها معاملات بهتری نسبت به سایرین ارائه می دهند یا در زمان های خاصی از سال برای برندهای خاصی پیشنهادات ویژه دارند.

هنگام تصمیم گیری برای خرید دسته بعدی دستمال کاغذی خود باید همه این عوامل را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که بهترین ارزش برای پول ممکن را دریافت می کنید!

قیمت دستمال کاغذی برای خرید عمده

خرید عمده دستمال کاغذی

بهترین راه برای جلوگیری از این مشکلات این است که قبل از خرید عمده، چاپ ریز را مطالعه کنید. اگر حمل و نقل در قیمت گنجانده نشده است، دریابید که هزینه آن چقدر است و در صورت عدم خرید محصول، آیا می توان از این هزینه صرفنظر کرد یا خیر. همچنین مطمئن شوید که هیچ هزینه پنهانی مانند هزینه های ذخیره مجدد یا هزینه های خدمات برای بازگشت یا تعویض وجود ندارد. در نهایت، بررسی کنید که آیا خط مشی بازپرداختی برای محصولات استفاده نشده وجود دارد یا خیر – اگر چیزی بزرگ مانند رول های دستمال توالت می خرید، ممکن است به آن نیاز داشته باشید!

قیمت دستمال کاغذی برای خرید عمده

قیمت دستمال کاغذی در هزینه حمل و نقل

اگر قصد دارید تعداد زیادی دستمال کاغذی بخرید، مهم است که مطمئن شوید هزینه حمل و نقل چقدر است. برخی از خرده فروشان به مشتریان اجازه می دهند تا سفارشات خود را از فروشگاه تحویل بگیرند و از هرگونه هزینه اضافی اجتناب کنند. دیگران برای این گزینه هزینه اضافی دریافت می کنند (که کاملا قابل درک است). با این حال، برخی از خرده فروشان نیز وجود دارند که مشتریان را ملزم به پرداخت هزینه های حمل و نقل می کنند، حتی اگر تصمیم بگیرند سفارش خود را از محل فروشگاه تحویل بگیرند. در این موارد، هزینه‌های حمل و نقل بسته به اینکه چقدر از مرکز توزیع یا انبار خرده‌فروش فاصله دارید، می‌تواند بسیار متفاوت باشد – و به این ترتیب ممکن است بیشتر از هزینه اولیه خرید شما باشد!

قیمت دستمال کاغذی برای خرید عمده

بهترین خرید عمده

بهترین خرید در صورت خرید عمده، ارزش زیادی برای دستمال کاغذی دارد. قیمت دستمال کاغذی می تواند بسیار متفاوت باشد، اما گران ترین گزینه همیشه بهترین معامله نیست. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه خرید بعدی دستمال کاغذی خود هستید، در اینجا چند نکته برای دریافت بهترین قیمت وجود دارد:

قبل از رفتن به فروشگاه ها، قیمت ها را به صورت آنلاین مقایسه کنید. سایت‌هایی مانند آمازون و eBay اغلب معاملاتی دارند که در فروشگاه‌ها یا وب‌سایت‌ های دیگر خرده‌ فروشان در دسترس نیستند – و گاهی اوقات این پس‌ انداز می‌تواند قابل توجه باشد! مطمئن شوید که قیمت ها را بین فروشندگان مختلف مقایسه کنید تا در پرداخت بیش از حد لازم دچار مشکل نشوید، زیرا شخص دیگری نیز مایل بود بیش از آنچه نیاز داشت پرداخت کند.

قیمت دستمال کاغذی برای خرید عمده

تصور نکنید که همه معاملات انبوه یکسان ایجاد می شوند!

هنگام خرید عمده، قیمت دستمال کاغذی می تواند بسیار متفاوت باشد. مهم است که قبل از خرید، چاپ ریز را بخوانید!

به عنوان مثال، اگر به دنبال خرید 1000 رول دستمال کاغذی از آمازون و ارسال مستقیم آنها به خانه خود هستید (برخلاف تحویل آنها توسط UPS یا FedEx)، هیچ هزینه اضافی بر آنچه شما اضافه می کنید، اضافه نخواهد شد. برای هر رول به صورت جداگانه پرداخت کنید (0.08-0.12 دلار در هر رول). اما اگر مثال دیگری را در نظر بگیریم که در آن شخصی 5 کیس می خواهد که هر کدام شامل 30 رول باشد: این هزینه 19 دلار + حمل و نقل (4-6 دلار) برای هر مورد + مالیات خواهد بود. بنابراین در مجموع 25 تا 35 دلار بسته به محل زندگی آن ها.*

علاوه بر این، هنگام مقایسه قیمت‌ها بین فروشگاه‌ها یا وب‌سایت‌های مختلف، مطمئن شوید که تمام هزینه‌های مربوط به خرید اقلام آنلاین – از جمله هزینه‌های حمل و نقل را شامل می‌شود! به عنوان مثال، اگر من چیزی از وب‌ سایت والمارت بخرم اما به جای اینکه بتوانم سفارشم را خودم در یکی از فروشگاه‌های آن‌ها تحویل بگیرم، آن را از طریق UPS ارسال کنم. پس من به پول اضافی نیاز دارم که فقط برای آن هزینه های اضافی که در طول این معامله انجام می شود کنار بگذارم که می تواند به سرعت در طول زمان و بدون برنامه ریزی صحیح از قبل جمع شود.”

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما