قیمت دستمال کاغذی درجه یک

دستمال کاغذی درجه یک عمده، یکی از محصولات ضروری برای مردم است که کیفیت آن در حفظ سلامت پوستی، بسیار مهم می باشد.

دستمال کاغذی عمده

دستمال کاغذی عمده، یکی از پر استفاده ترین محصولات در حفظ بهداشت تمامی مردم می باشد که اگر کیفیت مطلوبی داشته باشد می تواند مانع از ایجاد انواع بیماری های عفونی و پوستی در کودک شود.

در قدیم از انواع پارچه های نخی که در اصطلاح به آنها دستمال می گفتند برای تمیز کردن استفاده می کردند که در نوع خود معایب زیادی داشت، از جمله نیاز به شستشوی مکرر آنها و ایجاد عفونت در انسان ها بود.

امروزه دستمال های کاغذی یکبار مصرف و دستمال کاغذی حوله ای به صورت صنعتی با استفاده از بهترین متریال ها و کاملا بهداشتی تولید می شوند که علاوه بر راحتی والدین در استفاده از آنها، باعث افزایش سلامت شما نیز شده اند.

قیمت دستمال کاغذی درجه یک

مشخصات دستمال کاغذی ارزان

دستمال کاغذی از نوع ارزان عمده دارای مشخصات بسیار مثبتی است که باعث شده والدین برای استفاده از این دستمال ها  برای کودکان خود رغبت فراوان داشته باشند.

از مهم ترین ویژگی این نوع دستمال ها، داشتن مواد استاندارد و تایید شده است.

عنوان توضیحات
بسته بندی فله ای و 20 عددی و 12 عددی و 6 عددی و…
انواع دستمال جیبی، حوله ای، رولی، دلسی، کاغذی
ویژگی بسیار بهداشتی
رنگ بندی سفید و قرمز و…

مشتریانی که قصد خرید این محصول را به صورت عمده دارند می توانند از طریق این سایت اقدام به خرید کنند.

زیرا این مجموعه تولید کننده انواع دستمال کاغذی در بسته بندی های مختلف در رنگ بندی های متفاوت می باشد.
جهت ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشید تا اطلاعات بیشتری را دریافت کنید.
در خرید دستمال کاغذی به صورت عمده باید دقت زیادی داشته باشید تا از خریدی که انجام می دهید از کیفیت محصول مورد نظر مطمئن باشید.

قیمت دستمال کاغذی درجه یک

خرید دستمال کاغذی ارزان و درجه یک

در زمان خرید دستمال کاغذی درجه یک ارزان عمده، لازم است خریدار در ابتدا با نکات خرید این نوع محصولات قرار گرفته در گروه منسوجات بهداشتی آشنا شود، تا خرید با کیفیت تری را تجربه نماید.

مهم ترین نکته در خرید دستمال کاغذی، توجه به توع بسته بندی آن است که بر حسب نیاز مشتری، اندازه ی مشخص از آن ها تولید و به فروش می رسد، پس برحسب سایز مشتری خود، اقدام به خرید دستمال کاغذی عمده با بسته بندی مناسب کنید.

از دیگر نکات بسیار قابل اهمیت در خرید دستمال کاغذی، توجه به برند تولید کننده و داشتن استانداردهای تولید است، بدون شک خرید دستمال های بی کیفیت با متریال غیر استاندارد، می تواند مشکلات پوستی را برای شما ایجاد کند.

قیمت دستمال کاغذی درجه یک

قیمت دستمال کاغذی درجه یک + خرید و فروش

قیمت دستمال کاغذی درجه یک از نوع ارزان عمده، وابسته به متغیر های گوناگون چون، بسته بندی دستمال، برند تولید کننده، نوع آن (حوله ای، کاغذی)، تولید داخلی یا خارجی بودن، ترکیبات به کار رفته در تولید و نوسانات اقتصادی است.

در حال حاضر قیمت هر دستمال کاغذی 20 عددی در طرح های مختلف از مارک های داخلی، بین 20000 تا 80000 تومان می باشد که در این بین باید خاصر نشان کرد، نوسانات اقتصادی مهم ترین عامل در عدم ثبات قیمت این محصول است.

مشتریان گرامی برای خرید عمده ی انواع دستمال کاغذی از برترین دستمال های داخلی و خارجی، می توانید از طریق شماره تماس های ثبت شده در سایت فروش با ما در ارتباط باشید.

قیمت دستمال کاغذی درجه یک

پاسخ به ۲ سوال درباره دستمال کاغذی

۱:دستمال کاغذی در چه بسته بندی هایی تولید و به بازار عرضه می شود؟

دستمال کاغذی در انواع بسته بندی های فله ای و 20 عددی و 12 عددی و 6 عددی و… تولید می شود.

۲: انواع دستمال کاغذی چه نوعی می باشد؟

دستمال های کاغذی در انواع مختلف جیبی، حوله ای، رولی، دلسی، کاغذی طبق نیاز مشتری تولید می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما