صادرات دستمال کاغذی در سال 1402

صادرات دستمال کاغذی در سال 1402 نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری داشته است. این به آن دلیل هست که روابط ما با دیگر کشورها بهبود پیدا کرده است.

دستمال کاغذی

دستمال کاغذی انواع مختلفی در بازار دارد که طبق سفراش می توان آن را تهیه کرد. مرکز پخش عمده دستمال کاغذی با داشتن انواع سفارش مختلف در حجم های گوناگون و متفاوت کار ارسال مستقیم دستمال کاغذی از کارخانه به انبار مشتری را بر عهده دارد. به دلیل قیمت ارزان دستمال کاغذی و کیفیت مطلوب در تمام ایران به خوبی جا افتاده و مشتریان خود را پیدا کرده است.

دستمال کاغذی شیکاراد تنها چند سالی است که وارد بازار توزیع و مصرف محصولات بهداشتی شده است.

با این حال رشد زیاد کرده و اکنون در میان خیلی از قدیمی ها بسیار شناخته شده است. قیمت دستمال کاغذی هم مانند سایر محصولاتی که مواد اولیه آن وارداتی است بسیار تحت تاثیر دلار قرار دارد.

یکی از مهمترین مراکز تولید دستمال کاغذی کشور در قم قرار دارد که سالانه صادرت بالایی در کشور دارد.

صادرات دستمال کاغذی در سال 1402

صادرات دستمال کاغذی

صادرات دستمال کاغذی را می توانید با استفاده از افراد خبره این کار به سایر کشورها انجام دهید. با گسترش بستر اینترنت، فضای کسب و کارها هم تغییرات بسیاری نسبت به گذشته پیدا کرده است. پخش عمده دستمال کاغذی در بازار سنتی نیازمند داشتن یک انبار بزرگ و تعدادی وانت و کامیون سنگین برای ارسال مستقیم بار به شهرها بود.

اما امروزه خیلی از افراد که از خودشان هیچ جا و مکانی ندارند ادعا دارند که نماینده برند دستمال کاغذی های بزرگ هستند و یا حتی می گویند به شکل مستقیم از کارخانه بار ارسال می شود.
این در حالی هست که فروشندگان دستمال کاغذی در فضاهای مجازی هستند و هویت واقعی ندارند. پس بهتر است برای داشتن قیمت مناسب دستمال کاغذی حتما از مرکز پخش معتبر خرید کنید و پول اضافی به واسطه ها و دلالان ندهید.

نحوه ارسال دستمال کاغذی

دستمال کاغذی های مختلف در شهرهای مختلف هم تولید و به بازار عرضه می شود. معمولا در حجم های بالا و ارسال خاوری هزینه حمل رایگان می باشد و از مشتری فقط قیمت دستمال کاغذی آن هم با درصد تخفیف مناسب گرفته می شود.
نحوه تسویه حساب معمولا به این شکل است که بخشی از پول فاکتور شده دستمال کاغذی در حدود 40 درصد به صورت پیش پرداخت دریافت می شود و مابقی آن در هنگامبارگیری بار تسویه می شود.
این کار امنیت هر دو طرف را تضمین می کند و دیگر نیاز نیست که کسی نگران این موضوع باشد. لیست قیمت دستمال کاغذی معمولا به روز است و دچار تغییرات می شود. پس قبل از واریز پول حتما با تولیدکننده قیمت نهایی را فیکس کنید.

صادرات دستمال کاغذی در سال 1402

قیمت دستمال کاغذی

از گذشته ها ضرب المثلی وجود دارد که می گوید هیچ ارزانی بدون علت نیست! بله درست است در مقام مقایسه دستمال کاغذی بسیار با صرفه و ارزان است. اما دلیل این قیمت پایین کیفیت بد نیست. بلکه شیکاراد معتقد است با فروش بیشتر دستمال کاغذی می تواند سودآوری خوبی داشته باشد. ویژگی های دستمال کاغذی شیکاراد به شرح زیر است:

  • قیمت به صرفه و اقتصادی
  • کیفیت مشابه برندهای برتر
  • ارسال مستقیم بار

لازم به ذکر است که این قیمت ها همواره دچار نوسان می شود. اگر کسب و کار شما مربوط به محصولات سلولزی و دستمال کاغذی می باشد ضروری است که همواره از یک کانال مطمئن بتوانید قیمت های لحظه ای و به روز را دریافت کنید.

البته نه کانالی که قیمت های دستمال کاغذی را پرت و پلا ذکر کند. بلکه یک مرجع مطمئن که وقتی قیمت پوشک سال 1402 را ذکر می کند، به همان قیمت پایبند باشد و فروش انجام شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما