قیمت خرید دستمال کاغذی 10 تایی درجه یک

قیمت دستمال کاذی 10 تایی را برای شما مشتریان عزیز در این مقاله درج کرده ایم پس با ما تا آخر این مطلب همراه باشید. یکی از ضروریات بهداشتی دنیای امروزی استفاده از دستمال کاغذی است. به طوری که هیچ خانه ای را نمی توان پیدا کرد که در آن مصرف دستمال کاغذی وجود نداشته باشد. به همین دلیل کارخانه های زیادی در سراسر جهان دستمال های کاغذی مختلف را در تنوع بالا تولید می‌ کنند.

به دلیل مصرف بالای این محصول خرید آن توسط مصرف کننده در بسته‌ بندی‌ ها با تعداد بالا بسیار مقرون به صرفه تر و رایج تر می باشد. به عنوان مثال قیمت دستمال کاغذی 10 تایی نسبت به دستمال کاغذی در بسته بندی یک عددی بسیار منصفانه تر می باشد.

قیمت خرید دستمال کاغذی 10 تایی درجه یک

دلایل افزایش قیمت دستمال کاغذی درجه یک

دلایل افزایش قیمت دستمال کاغذی درجه یک در ایران نیز کارخانه های زیادی به تولید انواع دستمال کاغذی و یا دستمال های توالت مشغول هستند و آن ها را به بازار عرضه می کنند.

یکی از پارامترهای اساسی در افزایش قیمت انواع دستمال کاغذی های درجه یک افزایش قیمت دلار می باشد. در واقع با افزایش قیمت دلار، قیمت خمیر کاغذ که یک کالای وارداتی برای کشور ما محسوب می‌شود نیز بسیار گران تر تمام شده و منجر به افزایش قیمت محصول تولیدی خواهد شد. بنابراین می‌توان گفت که افزایش نرخ ارز اثر مستقیمی بر افزایش قیمت محصولات سلولزی مانند انواع دستمال کاغذی ها دارد.

همچنین یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت این محصولات را می‌ توان میزان تقاضای بالای بازار دانست. با شیوع بیماری کرونا میزان مصرف و تقاضای انواع دستمال کاغذی ها بسیار افزایش پیدا کرده است و افزایش میزان تقاضای بازار خود موجب افزایش قیمت این محصولات شده است.

فروشگاه ما به عنوان عرضه کننده انواع دستمال کاغذی عمده ارزان قیمت درجه یک به سراسر کشور به صورت حضوری و یا اینترنتی می باشد. این مرکز عرضه کننده انواع برندهای برتر دستمال کاغذی به سراسر کشور می باشد و شما می توانید با مراجعه به قسمت ثبت سفارش این وب سایت خرید محصول مورد نظر خود بپردازید.

پارامترهای تعیین قیمت انواع دستمال کاغذی

پارامترهای تعیین قیمت انواع دستمال کاغذی با توجه به شرایط و عوامل مختلف قیمت دستمال کاغذی در کشور تعیین می گردد. لازم به ذکر است که با افزایش قیمت مواد اولیه برای تولید دستمال کاغذی شاهد افزایش قیمت نهایی آن ها خواهیم بود.

انواع مختلفی از دستمال کاغذی ها با کیفیت ها و قیمت های گوناگون در بازار مشاهده می‌ شوند که در ادامه متن به برخی از انواع دستمال کاغذی ها اشاره شده است:

  • دستمال کاغذی جعبه ای در تعداد لایه های برگ مختلف
  • دستمال کاغذی اقتصادی بسته بندی
  • دستمال کاغذی حوله ای و یا رولی
  • دستمال کاغذی توالت دو قلو
  • انواع دستمال کاغذی فله ای

خرید عمده دستمال کاغذی نیز مانند سایر مواد موجود در بازار برای مصرف کننده بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. به علاوه به دلیل پر مصرف بودن این محصول خرید آن اغلب به شکل عمده در بازار دیده می‌شود. مجموعه ما نیز یکی از عرضه کنندگان این محصول به شکل حضوری و اینترنتی به صورت عمده می باشد.

دستمال کاغذی ها از نظر ضخامت و تعداد لایه ها با هم تفاوت دارند و در موارد مختلفی مانند آشپزخانه، سر سفره، سرویس بهداشتی، ماشین، میز پذیرایی، داخل جیب و یا کیف استفاده می شوند.

دستمال کاغذی های مختلف دارای قیمت های مختلفی می باشند. مثلاً دستمال کاغذی جیبی که در بسته بندی های کوچک تولید و عرضه می شوند نسبت به انواع دستمال کاغذی های سرویس بهداشتی و آشپزخانه قیمت کمتری دارند.

با توجه به نوع برند و همه عوامل ذکر شده در مطلب فوق قیمت انواع دستمال کاغذی در بازار تعیین می گردد. به عنوان مثال قیمت دستمال کاغذی تنو با تخفیفات ویژه ای در مجموعه ما عرضه می گردد. با توجه به کیفیت بالا و اطمینان مصرف کننده از محصولات مناسب این برند، دستمال کاغذی برند تنو خواهان زیادی را برای خریداری در مجموعه ما پیدا کرده است.

استاندارد های موجود در قیمت گذاری دستمال کاغذی

استاندارد های موجود در قیمت گذاری دستمال کاغذی پارامترهای مختلفی برای قیمت گذاری انواع دستمال کاغذی ها مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به برخی از آنها پرداخته شده است:

  • میزان جذب مایعات
  • داشتن بوی خوب
  • تعداد لایه های کافی
  • داشتن بسته‌ بندی مناسب
  • رعایت استانداردهای مربوطه

با توجه به اینکه دستمال کاغذی به عنوان یک فرآورده بهداشتی به بازار عرضه می گردد، دارای مقررات و استانداردهای اجباری خاصی می باشد که در ادامه به برخی از این استانداردها اشاره شده است:

  • داشتن بسته بندی بهداشتی و غیرقابل نفوذ میکروبی
  • دارا بودن نشانه گذاری و علامت استاندارد: خریداران باید توجه کنند که از خرید دستمال کاغذی بدون نشان استاندارد باید کاملاً خودداری نمایند. در واقع تولید دستمال کاغذی بدون نشان استاندارد و رعایت نکردن استانداردهای لازم تخلف محسوب شده و با متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

با توجه به استانداردهای فوق‌ الذکر در تولید انواع دستمال کاغذی ها و با توجه به برند تولید کننده، این محصولات در بازار قیمت‌ گذاری می‌ شوند.

مجموعه ما به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان و فروشندگان انواع محصولات بهداشتی مانند دستمال کاغذی 300 برگ گلرنگ در سراسر کشور می باشد.

تشخیص دستمال کاغذی درجه یک

برای تشخیص دستمال کاغذی درجه یک راهکار های متفاوتی وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است:

  • انواع دستمال های حوله ای پس از خیس شدن نباید له شوند، بلکه باید پس از مدتی به حالت اولیه خود برگردند. این دستمال ها باید عاری از هر گونه بوی نامناسب و یا لکه باشند.
  • رنگ مورد استفاده در تولید انواع دستمال کاغذی ها باید رنگ مجاز و ثابتی باشد.
  • هنگام بیرون کشیدن یک برگ از دستمال کاغذی نباید بقیه ورق ها از جعبه خارج شوند.
  • انواع دستمال های کاغذی باید دارای جذاب مناسب بوده و نباید به شکل گلوله گلوله در بیاید.
  • دستمال های مورد استفاده در آشپزخانه معمولاً از انواع با دوام و قوی تری هستند و نباید در سایر موارد از آنها استفاده کرد.

قیمت عمده دستمال کاغذی 100برگ ایزی پیک

قیمت عمده دستمال کاغذی 100برگ ایزی پیک مجموعه ما عرضه کننده بسیاری از محصولات بهداشتی اعم از انواع دستمال کاغذی، پوشک بچه، نوار بهداشتی می باشد. شما می توانید با مراجعه به این سایت انواع دستمال کاغذی مورد نیاز خود را در بسته بندی با تعداد مختلف سفارش دهید. مرکز پخش ما دارای انواع مختلف برندهای دستمال کاغذی در طرح و رنگ های مختلف با کیفیت و درجه یک می باشد. دستمال کاغذی 100 برگ ایزی پیک یکی از دستمال کاغذی های پرطرفدار برای خرید عمده این محصول می باشد.

شما می‌ توانید برای کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر در مورد انواع محصولات موجود در مجموعه ما با کارشناسان ما در این زمینه تماس حاصل کرده و از خرید خود اطمینان خاطر حاصل کنید.

قیمت عمده دستمال کاغذی مانند هر محصولی بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود. هر چه یک کالای خاص برای فروش در بازار بیشتر باشد، ارزان تر خواهد بود. اگر تنها تعداد کمی از شرکت‌ها وجود داشته باشند که دستمال‌های کاغذی تولید می‌کنند و همه آنها به سرعت کل موجودی خود را به فروش می‌رسانند، در این صورت تقاضا و قیمت‌ها بالا می‌رود.

عواملی که تعیین می‌کنند چقدر از فروش محصولاتتان درآمد کسب می‌کنید به شما بستگی دارد–شما می‌توانید تعداد تماس‌های فروش را که می‌خواهید در هفته یا ماه انجام دهید، بر اساس زمان در دسترس و نوع نتایجی که این تماس‌ها برای شما ایجاد می‌کنند، انتخاب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما