قیمت عمده دستمال کاغذی در سال 1402

قیمت عمده دستمال کاغذی در سال 1402 باتوجه به تغییرات گسترده در مواد اولیه دچار تغییر شده است. دستمال کاغذی یک از پرمصرف ترین محصولات در بین خانواده های ثروتمند و فقیر است.

قیمت عمده دستمال کاغذی

بعضی دستگاه های تولید دستمال کاغذی ساخت داخل هستند و بعضی دیگر ساخت کشورهای خارجی برای تولید دستمال کاغذی با کیفیت بالا حتما باید هم از مواد اولیه مرغوب استفاده کرد و هم دستگاه های جدید و به روز که نرخ خطای کمتری دارند.

از سوی دیگر تولید دستمال کاغذی به هزینه و سرمایه خیلی زیادی نیاز ندارد و مانند تولید نوار بهداشتی نیست که با هزینه زیاد باید راه اندازی کرد. تولید دستمال کاغذی در کشور ایران به دلیل وجود مواد اولیه و همچنین تولید دستگاه های بروز امکان پذیر است. ولی مهم ترین مسئله فروش است که هر مجموعه ای در فروش قدرت کافی را ندارد.

قیمت عمده دستمال کاغذی در سال 1402

تولیدکننده عمده دستمال کاغذی

تولید دستمال کاغذی برای صادرات به کشورهای همسایه با قیمت ارزان در کارخانه مجموعه شیکاراد صورت می گیرد. از آنجا که هزینه های حمل و نقل برای برخی کشورها مانند افغانستان و پاکستان مقداری بالا می باشد این کشورها ترجیح می دهند تا خرید انواع دستمال کاغذی به صورت فله یا با بسته بندی اقتصادی و با قیمت ارزان باشد تا صرفه اقتصادی بیشتر شود. امروزه در زمینه بهداشت فرذی در سرتاسر دنیا نسبت سال های گذشته پیشرفت های چشمگیری انجام شده است.

دستمال کاغذی محصولی است که در هر محیطی به صورت گسترده استفاده می شود و به همین دلیل که مصرف بالایی دارد تولیدکنندگان بسیاری نیز این محصول را تولید می کنند.

دستمال کاغذی همانطور که می دانید کاملا تمیز است و از مواد مرغوب ساخته شده و به جذب آب می کند. با این حال باید در نظر داشت که ممکن است بعضی از انواع دستمال کاغذی فله ای یا بسته بندی که معروف نیستند برای بعضی از پوست ها حساسیت زا باشد. در این شرایط بهتر است از انواع دیگر استفاده شود.

مشخصات دستمال کاغذی

کیفیت و جنس خوب از ویژگی های یک دستمال کاغذی خوب است.

مهمتر از همه قدرت پاک کنندگی و تمیزی آن ها بالا بوده و کاملا بهداشتی و استرلیزه باشند.

عنوان توضیحات
مزیت نرم و لطیف
کاربرد مهمانی، اداره و مجالس
ویژگی 3 و 2 لایه
ساخت ایران

در هنگام تولید این دستمال کاغذی رعایت کردن این قبیل نکات اهمیت زیادی دارد تا مشتریان بتوانند از خرید خود راضی باشند.

دستمال کاغذی که ویژگی های گفته شده را داشته باشد می تواند در بازار فروش خوبی داشته باشد.

ما همه روزه شاهد تولید روز افزون انواع مختلف دستمال کاغذی در بازار هستیم که متناسب با نیاز مشتریان آن ها را در مدل ها و طرح های مختلف تولید می کنند.

قیمت عمده دستمال کاغذی در سال 1402

دستمال کاغذی عمده

خرید دستمال کاغذی عمده باتوجه به اینکه این محصول به صورت های مختلف بسته بندی می شود بسیار به صرفه خواهد بود. دستمال کاغذی به نسبت بسته بندی خیلی ارزانتر است و این به خاطر نوع بسته بندی و برند آن است.

البته باید در نظر داشت که تمام انواع دستمال کاغذی فله ای ارزان در بازار تمیز و سفید نیستند. بهتر است تنها از جایی خرید کنید که اعتماد کافی را دارید. زیرا برخی از آن ها کیفیت و تمیزی لازم را ندارند و در استفاده های طولانی مدت ممکن است فرد دچار بیماری یا حساسیت های پوستی شود.

به دلیل تولید عمده و ارزان انواع مختلف دستمال کاغذی کشورهای مختلفی دستمال کاغذی های تولید شده ایران را خریداری می کنند. شما در هر کیفیتی که درخواست داشته باشید می توانید این محصول پر مصرف را خریداری کنید.

پاسخ به ۲ سوال درباره دستمال کاغذی

۱: دستمال کاغذی ویژگی اش در بازار چیست؟

دستمال کاغذی ویژگی اش سه لایه بودنش است.

۲: دستمال کاغذی بیشتر در کجاها کاربرد دارد؟

دستمال کاغذی کاربردش در مهمانی و مجالس می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما