صادرات دستمال کاغذی به افغانستان

صادرات دستمال کاغذی به افغانستان افزایش داشته است و دستمال های کاغذی محبوب ترین محصول در اکثر خانه ها و ادارات در سراسر جهان هستند. مردم از دستمال کاغذی برای تمیز کردن، خشک کردن و بسیاری از اهداف دیگر مانند بسته بندی مواد غذایی، تمیز کردن میز و غیره استفاده می کنند. دستمال کاغذی به یک ضرورت برای زندگی روزمره ما تبدیل شده است. تقاضا برای دستمال کاغذی در چند سال گذشته به دلیل مقرون به صرفه بودن و در دسترس بودن آن در همه جا به شدت افزایش یافته است.

مصرف دستمال کاغذی در افغانستان

افغانستان یکی از آن کشورهایی است که مردم در زندگی روزمره خود از دستمال کاغذی در خانه یا محل کار خود استفاده زیادی می کنند، زیرا در آنجا در مقایسه با کشورهای دیگر مانند ایالات متحده، انگلیس و غیره گران نیست. شرکت های زیادی وجود دارند که محصولات خود را از ایالات متحده صادر می کنند، اما باید آنها را از طریق مسیر دریایی صادر کنید که هزینه بر است و همچنین زمان بر است، بنابراین برخی از آنها حمل هوایی را ترجیح می دهند که راهی آسان برای ارسال سریع کالا از یک کشور به کشور دیگر تنها با استفاده از هواپیما است اما همه کالاها از این طریق نمی توانند ارسال شوند زیرا برخی از آنها کالاها در طول سفر از نقطه مبداء تا نقطه ورود و غیره نمی توانند دمای شدید را تحمل کنند، بنابراین برای حل این مسائل به راه حلی نیاز داریم که ما را قادر می سازد هر نوع کالایی را از یک مکان (نقطه عزیمت) به مکان دیگر (نقطه رسیدن) به سرعت ارسال کنیم. بدون هیچ مشکلی، زیرا اگر مشکلی پیش بیاید، ضررهای زیادی برای هر دو طرف درگیر در این معامله ایجاد می کند، بنابراین ایده من به اینجا می رسد: اگر به جای هواپیما از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کنیم، می توانیم به راحتی بسته ها را بدون هیچ دردسری ارسال کنیم.

صادرات دستمال کاغذی به افغانستان

هزینه واردات و حمل و نقل

واردات دستمال کاغذی از آمریکا مشکلی ندارد. هزینه واردات کم است و هزینه حمل و نقل نیز پایین است. این بدان معناست که هیچ نگرانی برای واردات دستمال کاغذی از ایالات متحده به افغانستان وجود ندارد.

پایین بودن دستمزد کارگران تولیدی به دلیل نبود مقررات زیست محیطی در افغانستان است. این کشور استانداردهای سختگیرانه ای مانند کشورهای توسعه یافته ندارد و بنابراین می تواند محصولاتی را با هزینه بسیار کمتر تولید کند.

صادرات دستمال کاغذی به افغانستان

عدم رعایت مقررات زیست محیطی

ممکن است فکر کنید، “دستمال های کاغذی زیست تخریب پذیر هستند، بنابراین هیچ آلودگی ایجاد نمی کنند.” این امر در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر که مقررات زیست محیطی سختگیرانه ای وجود دارد صادق است. اما افغانستان از این نوع قوانین و مقررات ندارد. بنابراین حتی اگر دستمال های کاغذی از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند، باز هم می‌توانند زباله‌های زیادی ایجاد کنند که در صورت دور ریختن نامناسب، به محل‌های دفن زباله می‌رود یا منبع آب ما را آلوده می‌کند.

به همین دلیل است که برای ما به عنوان مصرف کننده مهم است که در مورد محصولاتی که می خریم فکر کنیم: آیا آن ها سازگار با محیط زیست هستند؟ آیا از مواد بازیافتی استفاده می کنند؟ وقتی این چیز را دور انداختم (یا بازیافت کردم) چقدر ضرر می کند؟

صادرات دستمال کاغذی به افغانستان

هزینه تولید پایین دستمال کاغذی

تولید دستمال کاغذی ارزان است. دلیل اصلی این امر هزینه کم نیروی کار و عدم رعایت مقررات زیست محیطی است.

ماده اولیه اصلی مورد استفاده در تولید دستمال کاغذی خمیر چوب است که از قطع درختان تولید می شود. این بدان معناست که درختان کمتری باقی مانده اند تا دوباره رشد کنند و برای تنفس ما اکسیژن بسازند، بنابراین ما به ماسک های اکسیژن بیشتری در هواپیماها نیاز داریم!

دستمال کاغذی برای استفاده روزانه ما مهم است. آن ها برای تمیز کردن، در آشپزخانه، حمام و باغ استفاده می شود. از دستمال کاغذی در اتومبیل و ادارات نیز استفاده می شود. در مدارس یافتن دستمال های کاغذی در هر طبقه یا حتی یک عدد در هر کلاس معمول است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما