قیمت خرید دستمال کاغذی اقتصادی

قیمت خرید دستمال کاغذی اقتصادی باتوجه به اینکه چند برگ است و همچنین برند آن متفاوت خواهد بود. دستمال کاغذی اقتصادی به صرفه ترین نوع در بازار می باشد.

قیمت دستمال کاغذی اقتصادی

قیمت دستمال کاغذی اقتصادی در همه جای ایران یکی نیست. به طور مثلا کارخانه دستمال کاغذی اقتصادی که در قم قرار دارد طبیعتا اگر کسی به صورت مستقیم از درب کارخانه این مدل دستمال کاغذی را دریافت کند می تواند قیمت خیلی پایینتری بگیرد. هر چند خیلی از افراد هستند که در حجم های پایین این محصول را تهیه می کنند و به صرفه نیست که برای آن حجم به کارخانه مراجعه کنند.

برخلاف بسیاری از محصولات سلولزی و بهداشتی، دستمال کاغذی اقتصادی مورد استفاده طیف وسیعی از جامعه است و مصرف آن در مکان های مختلف بسیار بالا می باشد. از همین رو انتخاب یک دستمال کاغذی مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. از آن جایی که قیمت دستمال کاغذی اقتصادی به نسبت دیگر مدل های بازار خیلی مناسب تر است در اینجا به این مدل دستمال کاغذی پرداخته ایم.

پخش عمده دستمال کاغذی با بهترین قیمت

دستمال کاغذی اقتصادی

دستمال کاغذی اقتصادی در بازار به دو صورت یافت می شود. یکی به صورت بسته بندی های نایلونی و نوع دیگر دستمال کاغذی اقتصادی که به صورت کیلویی به فروش می رسد. توصیه می شود برای حفظ بهداشت و تمیزی فقط از نوع اول استفاده کنید.

قیمت دستمال کاغذی اقتصادی از ابتدای امسال تغییری نداشته و در نتیجه خیلی مناسب است ضمن این که کاملا بهداشتی است. برای عمده فروشان و بنکداری ها هم این امکان فراهم شده که از درب کارخانه این کالا را به راحتی تهیه کنند.

تمام این مراحل به صورت جدی و دقیق ارزیابی می شود تا از کیفیت و بهداشت محصول نهایی اطمینان حاصل شود و دستمال کاغذی اقتصادی با بهترین استاندارد ها تحویل شود.

خرید دستمال کاغذی اقتصادی

کارخانه تولید دستمال کاغذی اقتصادی در شهرک صنعتی شکوهیه در قم واقع شده است. از این نظر تقریبا به تمام استان های کشور به سادگی راه دارد و می توان خیلی راحت سفارش خرید از کارخانه ثبت کرد.

البته باید در نظر داشت محلی که فروشنده زندگی می کند کشش و توانایی فروش چه مقدار دستمال کاغذی اقتصادی را دارد. درست است که قیمت دستمال کاغذی اقتصادی  به نسبت سایر نمونه های دیگر بازار مناسب است اما همیشه در خرید از کارخانه دقت داشته باشید که بتوانید قیمت پایین تر و مناسب تر دریافت کنید.

تولید دستمال کاغذی اقتصادی در این کارخانه با تجهیزات به روز و ماشین آلات صنعتی صورت می گیرد و تمام پرسنل موظف به رعایت موازین دقیق بهداشتی هستند. از سوی دیگر تماس دست به حداقل رسیده و تمام بسته بندی ها توسط دستگاه ها صورت می گیرد.

قیمت خرید دستمال کاغذی اقتصادی

فروش عمده دستمال کاغذی

فروش عمده دستمال کاغذی از کارخانه عمدتا در تیراژ بالایی صورت می گیرد که با قیمت مناسبی برای مشتری تمام شود. در حال حاضر برند های مختلفی در بازار به فروش می رود که خرید این برند ها در بسته بندی های مختلف صورت می گیرد. همچنین خریداران عزیز می تواند خرید دستمال کاغذی اقتصادی را با قیمت مناسب داشته باشند.

خرید مستقیم دستمال کاغذی از کارخانه باعث می شود که شما بتوانید در بازار بتوانید با قیمت های مناسب اقلام خود را اعلام کنید. و این باعث شده تا دستمال کاغذی ها از قیمت مناسب تری برخوردار هستند در تیراژهای بالا خرید و فروش شوند. چنانچه شاهد فراوانی مرکز پخش عمده انواع دستمال کاغذی با بندهای مختلف در سطح شهرهای مختلف کشور هستیم.

مجموعه شیکاراد هم با ارائه بهترین دستمال کاغذی های موجود در کشور توانسته است جایگاه ویژهای در این عرصه داشته باشد و روزانه شاهد همراه بودن مشتریان بسیاری از داخل کشور و خارج از کشور با این مجموعه هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما